سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بزرگترین ها در عرصه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد

شتاق به اضافه کردن شخصیت های چاپی به وب سایت بعدی خود را بدون شکستن بانک؟ اتمام این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان. این وقت گیر را از طریق اقیانوس از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های رایگان در حد متوسط ??کاهش آنلاین، به ویژه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های وب، برای پیدا کردن سنگهای واقعی که در بالا (صفر) برچسب قیمت خود را پانچ است. با استفاده از این در ذهن، ما گرد کرده ام تا بزرگترین طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان از سراسر وب به شما آغاز شده.

روش های مختلف به منبع و طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب مجوز، از جمله مدل مبتنی بر اشتراک مانند از Typekit، Fontdeck و Fontspring، که به رخ کشیدن کتابخانه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد با کیفیت و در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب با طراحان حرفه ای وجود دارد. اگر شما در بودجه تنگ، با این حال، و یا فقط به دنبال آزمایش بر روی یک پروژه کوچک تر، مقدار زیادی از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب خوب در دسترس بدون هیچ هزینه وجود دارد اگر شما می دانید که به کجا نگاه. منابع طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد

سایت های مانند طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد سنجاب مفید هستند، به ذکر است خدمات طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب گوگل و ادوبی لبه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان برای استفاده است. صفحه از Typekit، این مکمل کتابخانه GWF با چند تن از خود طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب منبع باز ادوبی و ادغام منظمی با ادج و الهه شعر و موسیقی. اما در اینجا انتخاب ما را از بهترین اطراف است.

اوه، و شما نیز باید بخوانید: قوانین برای استفاده از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های وب است که برخی از طراحان فراموش کرده ام!

01? مونتسرات

 مونتسرات مونتسرات توسط تایپوگرافی شهری منطقه در Buenos Aires الهام جولیتا Ulanovsky این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد ایجاد می کند زیرا او می خواست به حفظ تایپوگرافی زیبا او در علامت های خیابانی در مونتسرات، بوئنوس آیرس بود. به عنوان منطقه توسعه یافته است، پوستر قدیمی و نشانه ها، از دست داد. این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد است که تحت مجوز منبع باز توزیع شده و می رود برخی از راه را به سمت حفظ تایپوگرافی شهری منطقه تاریخی است.

طراحی سایت

02? آوریل Fatface

 آوریل fatface ایده آل برای دستگیری سرفصل آوریل Fatface بخشی از یک خانواده بزرگ است که نوع 18 سبک طراحی شده برای تمام انواع استفاده می کند. Fatface است، حضور ظریف قوی است که باعث می شود برای سرفصل قابل توجه است. آن را معمولا با LATO، بدون باز کردن و خوانده بدون جفت می شود.

03? Playfair نمایش

 نمایش پلیفیر بزرگ برای فشردن به نقاط تنگ با فوق العاده بزرگ X-ارتفاع و شیب کوتاه خود Playfair نمایش ویژه به سرفصل مناسب است، به خصوص اگر فضای تنگ است. این آثار به خوبی با گرجستان، و شما همچنین خواهید دید آن را با اسوالد، Lato و ARVO استفاده می شود.

04? GT Walsheim

 انتخاب محبوب برای وبلاگ ها طراحی شده است استفاده شده توسط بسیاری از طراحی وبلاگ این روزها، GT Walsheim هندسی حروف بدون سریف طراحی شده توسط Noël ل و در سال 2010 منتشر شد از طریق ریخته گری سوئیس Grilli و نوع است. شما باید برای خانواده طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد کامل پرداخت، اما Grillit نوع مهربانی ارائه می دهد GT Walsheim عنوان یک محاکمه آزاد است، بنابراین شما می توانید سعی کنید قبل از خرید.

05? Merriweather

 Merriweather یک انتخاب خوب برای مدت طولانی بر روی صفحه نمایش می خواند اگر خوانایی بر روی صفحه نمایش به عنوان یک اولویت در پروژه خود است شما ممکن است برای Merriweather، که به ویژه برای این منظور طراحی شده بود برسد. Merriweather همیشه در حال تحول است، و شما می توانید ویژگی های درخواست و اقامت تا تاریخ با چک کردن وبلاگ خالق ابن سورکین است.

06? Josefin بدون

 بدون جوزفین Josefin بدون قطاری چیزی از سبک طراحی سوئدی Josefin بدون با طراحی سوئدی گفتگوی در ذهن کشیده شده بود، و دارای یک هندسی، زیبایی ظریف است. ، حرف Z دارای یک ‘کوتاه کردن مو متمایز، که توسط جدید جهانی تایپ فیس Newut از André Baldinger الهام گرفته شده بود.

07? جاذبه یکی

 جاذبه یکی این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب سایت ایده آل برای هدر و زبانه می شود یک نوع تبلیغات سنگین ایجاد شده در طی انقلاب صنعتی در انگلستان – طراحی شده توسط ریکاردو د Franceschi، جاذبه یکی در ‘صورت چربی UK’ مدل شده است. این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد که نگاه بزرگ در یک رسانه به مقیاس بزرگ است. مناسب برای هدر، زبانه ها و عناوین قابل توجه است.

08? دورهء زمین شناسی ژوراسیک

 دورهء زمین شناسی ژوراسیک دورهء زمین شناسی ژوراسیک می آید در چهار وزن های مختلف، به طوری که تقریبا در هر نقطه خوبی کار خواهد کرد! دانیل جانسون خواست برای ایجاد یک الفبای لاتین با استفاده از همان نوع از سکته مغزی و منحنی به عنوان حروف کایا لی. دورهء زمین شناسی ژوراسیک متولد شد و گسترش یافته است که شامل حروف برای سیریلیک و حروف یونانی. این موجود در نور، کتاب، متوسط، و وزن demibold.

09? لیگ گوتیک

وب رایگان طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد لیگ گوتیک لیگ منقول نوع ارائه یکی دیگر از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب ستاره ای نوشته اصلی توسط موریس فولر بنتون برای بنیانگذاران شرکت نوع آمریکایی در سال 1903 طراحی شده است، لیگ گوتیک است اجاره نامه جدیدی از زندگی به لیگ منقول نوع داده شده است. با تشکر از کمیسیون از WND.com، آن را تجدید نظر شده و به روز با کمک از میکا غنی، تایلر فینک و Dannci، که مانند سایت سنجش حروف اضافی کمک کرده است.

10? آبدره

وب رایگان طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد آبدره آبدره برای محتوا در وب است آبدره طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد سریف، در اصل با کتاب های چاپی در ذهن طراحی شده است، و به ویژه برای متون طولانی در اندازه های چاپ کوچک در نظر گرفته شده است. این برای محتوای دیگر خود را در وب بزرگ نگاه به عنوان ویژگی های ساخت و ساز محکم است، زواید حروف برجسته، مدولاسیون کنتراست پایین و صعودکنندگان ظریف طولانی و شیب نسبت به ارتفاع ‘X’.

سایت ارزان فیس تری