سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت سایت و طراحی وب سایت برای همه گروه های س

از جمله نکات مهم در طراحی سایت ، مخاطبان طراحی وب سایت هستند ، لذا گروه های سنی متفاوت دید متفاوتی به سایت دارند و برای آن ها می بایست طراحی سایت به گونه های مختلفی صورت پذیرد. در این میان آن چه باعث مهم شدن طراحی وب سایت و نیز به علاوه صفحات آن می گردد، داشتن انواع تنوع و امکانات مختلف از نیازهای گروه های سنی مختلف و نیز الزامات خاص طیف های مختلف سنی از کاربران طراحی سایت است. توجه شود که در پروسه سئو و بهینه سازی سایت، تعداد فاکتورهای مشخصی را با توجه به انواع گروه های سنی بازدیدکننده از سایت، باید با توجه به مخاطبین مختلف در نظر داشت.

طراحی سایت برای همه گروه های سنی

نکات مهم در طراحی وب سایت برای همه گروه های سنی

جالب این جاست که برای مثال سایتی با زمینه ی مثلا سرگرمی و تفریحی که مختص گروه سنی کودکان طراحی گردیده است، اگر این سایت را با دیگر وب سایت ها مقایسه کنیم ، پوشش بازدیدکنندگان آن کمتر از طیف بزرگسالان به نسبت قابل قبولی خواهد بود. لذا با توجه به این شرایط مختلف از جمله مواردی که در پروسه ساخت سایت در این زمینه می بایست همواره مدنظر و توجه انواع مختلف بازدیدکنندگان قرارداد می توان به نکاتی از جمله روانشناسی، مواردی از قبیل دسترس پذیربودن سایت، قابلیت استفاده وطراحی سایت ارزان رابط کاربری سایت اشاره کرد.

گسترش اینترنت و تمامی نسل ها در فضای مجازی

از دیگر نکات جالب این است که این موضوع را  به هیچ عنوان نمی توان انکار کرد که وب و نیز طراحی وب سایت ، بخش جدایی ناپذیر مهمی از زندگی افراد مختلف در هر سنی می باشد ، در نتیجه با توجه به این مورد ، حتی آن دسته از افرادی که هنوز رابطه خوبی با کامپیوتر و فضای مجازی ندارند، مجبورند که در حد خود از این فضا بهره مند گردند. به علاوه جالب این جاست که طراحان سایت مختلف با درنظرداشتن کلیه رده ها و گروه های سنی (از افراد همیشه آنلاین یا کودکان مشتاق در دنیای وب تا کسانی که میانه خوبی با فضای سایبری و دنیای اینترنت ندارند)، بیشتر تمرکز خود را بر روی گروهی خاص که مدنظر آن ها بوده و فعالیت و حوزه کاری آن ها در طراحی سایت است، معطوف می کنند.

 

منبع : وب سایت فیس تری