سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وضعیت کاری بسیار بد مهندسی عمران و کلا مهندسی های بیکار

یک مهندس عمران کسی که طراحی و نظارت پروژه های ساختمانی بزرگ، از جمله جاده ها، ساختمان ها، فرودگاه ها، تونل ها، سدها، پل ها، و سیستم های تامین آب و فاضلاب درمان است. یک مهندس عمران چیست؟ مهندسان عمران در بالاترین سطح از طراحی کار و برنامه ریزی پروژه های زیربنایی بزرگ، مانند فرودگاه ها و جاده، که نیاز به حل مسائل پیچیده. مهندسین عمران باید امکان سنجی طرح ها، به خصوص در مورد هزینه های مالی و نگرانی های ایمنی تعیین می کند. برنامه ریزان شهری و منطقه ای که اغلب به مهندسین عمران نگاه برای مشاوره در مورد این مسائل است. مهندسان عمران در نهایت مسئول طراحی و پیاده سازی پروژه زیرساخت است. بنابراین، آنها باید قادر به رهبری نقشه برداران، مدیران ساخت و ساز، تکنسین مهندسی عمران، و دیگران برای اجرای این طرح است.

دلیل بیکار بودن مهندسان چیست ؟

مهندسین عمران با استفاده از اصول حساب، مثلثات، و دیگر مباحث پیشرفته در ریاضیات برای تجزیه و تحلیل، طراحی و عیب یابی در کار خود. فقط مهندسین عمران دارای مجوز می توانید برنامه برای پروژه های زیربنایی را امضا کنید. این باعث می شود آن را ضروری است که مهندسین عمران قادر به نظارت و ارزیابی کار در محل کار به عنوان یک پروژه پیشرفت. مهندسین عمران باید قادر به برقراری ارتباط با دیگر حرفه ای، مانند معماران، معماران منظر، و برنامه ریزان شهری و منطقه ای است. این به این معنی است که مهندسین عمران باید قادر به ارسال گزارش روشن است که مردم بدون پس زمینه مهندسی می توانید به دنبال داشته باشد.

وضعیت درآمد مهندسی خوب نیست ... همه به دنبال استخدام هستند !

بسیاری از مهندسان عمران مواضع نظارت یا اداری اعم از سرپرست سایت ساخت و ساز به مهندس شهرستان نگه دارید. دیگر در طراحی، ساخت و ساز، پژوهش و آموزش کار کند. آنها با دیگران در پروژه های کار و ممکن است توسط تکنسین های مهندسی عمران و فن کمک کرده است. سایت مشاوره کنکور ارشد عمران سطوح مختلف دولت استخدام مهندسین عمران به انجام بسیاری از چیزهایی که مشابه انجام می شود در بخش خصوصی، به جز که مهندسین عمران-استخدام دولت همچنین ممکن است پروژه های بازرسی به مطمئن شوید که آنها با مقررات مطابقت داشته باشد.

چرا باید مهندسان دائم بیکار و دنبال استخدام باشند ؟

وظایف یک مهندس عمران است به طور معمول شامل موارد زیر است: تجزیه و تحلیل گزارش بررسی، نقشه ها، و داده های دیگر به برنامه ریزی پروژه هزینه های ساخت و ساز، مقررات دولتی، خطرات بالقوه زیست محیطی، و عوامل دیگر در مراحل برنامه ریزی در نظر بگیرید خاک آزمون برای تعیین کفایت و قدرت پایه مصالح ساختمانی تست، مانند بتن، آسفالت، یا فولاد، برای استفاده در پروژه های خاص ارائه برآورد هزینه برای مواد، تجهیزات، و یا کار برای تعیین امکان سنجی اقتصادی پروژه استفاده از نرم افزار طراحی برای برنامه ریزی و سیستم حمل و نقل طراحی، سیستم های هیدرولیک، و سازه در خط با صنعت و دولت استانداردهای