سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت کاملا ارزان و روش ایجاد آن

ما دست انتخاب برخی از نمونه های عالی  طراحی سایت کاملا ارزان، و صحبت کردن با طراحان پشت سر آنها برای پیدا کردن چگونه آنها در مورد ایجاد آنها رفت. برخی از این سایت با استفاده از آخرین فن آوری های به مرزهای آنچه که ممکن است بر روی وب، دیگران استفاده کنید اصول طراحی سنتی برای ساخت زیبا، سایت های قابل استفاده است. این که آیا شما با استفاده از طراحی سایت کاملا ارزان ساده و غواصی به WebGL و 3D CSS، شما چیزی در اینجا پیدا کنید به شما الهام بخش.

اما این نکته را از یاد نبرید !!!

ما همچنین یک انتخاب درخشان از نمونه های الهام بخش از طراحی سایت کاملا ارزان و همچنین برخی از طراحی سایت کاملا ارزان و آموزش جاوا اسکریپت به قدرت تا مهارت های خود را دارند. در همین حال، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت کاملا ارزان5 پس از اتمام لیست ما از منابع طراحی سایت کاملا ارزان5 بزرگ است.

  1. کریم رشید

طراح کریم رشید به عنوان پرکار به عنوان او جشن گرفته می شود. با بیش از 3000 طرح در تولید و کار در 20 کلکسیون در سراسر جهان، آن است که شاید جای تعجب نیست که وب سایت خود را به صندلی عقب برای 10 سال گذشته گرفته شده بود. تا زمانی که راه اندازی آنتون و ایرنه، که است.

طراحی سایت کاملا ارزان

با آغوش علامت تجاری خود را از فعل و انفعالات جذاب، تایپوگرافی احساسی و طرح بندی واقعا دستگاه اگنوستیک، این دو سایت که دعوت اکتشاف شدید تحویل داده است. که، البته، نقطه: “هدف اصلی ما بود به نمایش گذاشتن مجموعهای از محصولات و پروژه های در راه بصری جذاب،” می گویند این جفت ارز در وبلاگ خود.

این مجموعهای از محصولات نیز یک چالش است. چگونه می توان ارائه تصاویر 5000-PLUS از اشکال و اندازه های مختلف در یک محیط پاسخگو؟ راه حل: یک تصور را دوباره از طرح بندی معمولی و یک رویکرد Lo-Fi را ساختار به یک دقیق، شبکه انعطاف پذیر همراه با حروف درشت (هنوز محجوب) تایپوگرافی.

شاید چشمگیر ترین چیز در مورد سایت جدید رشید انتقال بدون درز بین نمای است. “ما همیشه طراحی تمام صفحه نمایش به طور همزمان … حال حاضر ما یک ایده برای یک جزء یا یک طرح ما آن را امتحان کنید در تمام صفحه نمایش و ببینید که اگر آن را حس می در سراسر هیئت مدیره.”

  1. طراحی سایت کاملا ارزان

جدول زمانی تعاملی از انفجار بزرگ در حال حاضر روز طراحی سایت کاملا ارزان – طراح اسرائیل و پروژه سال آخر توسعه ماتان استوبر در Bezalel فرهنگستان هنر و طراحی – جدول زمانی تعاملی پوشا مثل طراحی وب سایت حرفه ای ویستا کمتر از 14 میلیارد سال، از انفجار بزرگ در حال حاضر روز است. به معنای واقعی کلمه گسترش بیش از کل تاریخ جهان شناخته شده، آن را یک بسیار زیاد، دادهنمایی تعاملی که تصورات ما از چگونگی برقراری ارتباط موضوعات پیچیده به چالش می کشد.

موضوعات مختلف از ادبیات و موسیقی به ترور، اختراعات و مذهب، جدول زمانی طراحی سایت کاملا ارزان ما را دعوت به کشف وقایع از گذشته غنی ما، هر به صورت پویا از ویکیپدیا به عنوان یک نقطه کوچک سیاه و سفید کشیده و نشان بر روی صفحه نمایش. دو حالت وجود دارد: افقی، نمایش چپ به راست است که اجازه می دهد تا کاربر را به خانه در یک دوره زمانی خاص. یا ماشین زمان مارپیچ مانند که ارائه یک لیست سرپرستی از وقایع کلیدی. استوبر می گوید او همواره با ایده نمایش سابقه مجذوب شده است آشکار در طول زمان: “جدول زمانی هستند که راه محبوب ترین تجسم تاریخ، و در عین حال من احساس آنها همیشه در آن بسیار محدود از آغاز این پروژه من می دانستم که من می خواستم برای ایجاد. یک جدول زمانی است که به یک سال، دهه و یا یک دوره محدود نمی شود. من می خواستم یک جدول زمانی است که می تواند تمام تاریخ باشد. “

 

فیس تری