سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ساخت سایت و طراحی وب سایت برای همه گروه های س

از جمله نکات مهم در طراحی سایت ، مخاطبان طراحی وب سایت هستند ، لذا گروه های سنی متفاوت دید متفاوتی به سایت دارند و برای آن ها می بایست طراحی سایت به گونه های مختلفی صورت پذیرد. در این میان آن چه باعث مهم شدن طراحی وب سایت و نیز به علاوه صفحات آن می گردد، داشتن انواع تنوع و امکانات مختلف از نیازهای گروه های سنی مختلف و نیز الزامات خاص طیف های مختلف سنی از کاربران طراحی سایت است. توجه شود که در پروسه سئو و بهینه سازی سایت، تعداد فاکتورهای مشخصی را با توجه به انواع گروه های سنی بازدیدکننده از سایت، باید با توجه به مخاطبین مختلف در نظر داشت.

طراحی سایت برای همه گروه های سنی

نکات مهم در طراحی وب سایت برای همه گروه های سنی

جالب این جاست که برای مثال سایتی با زمینه ی مثلا سرگرمی و تفریحی که مختص گروه سنی کودکان طراحی گردیده است، اگر این سایت را با دیگر وب سایت ها مقایسه کنیم ، پوشش بازدیدکنندگان آن کمتر از طیف بزرگسالان به نسبت قابل قبولی خواهد بود. لذا با توجه به این شرایط مختلف از جمله مواردی که در پروسه ساخت سایت در این زمینه می بایست همواره مدنظر و توجه انواع مختلف بازدیدکنندگان قرارداد می توان به نکاتی از جمله روانشناسی، مواردی از قبیل دسترس پذیربودن سایت، قابلیت استفاده وطراحی سایت ارزان رابط کاربری سایت اشاره کرد.

گسترش اینترنت و تمامی نسل ها در فضای مجازی

از دیگر نکات جالب این است که این موضوع را  به هیچ عنوان نمی توان انکار کرد که وب و نیز طراحی وب سایت ، بخش جدایی ناپذیر مهمی از زندگی افراد مختلف در هر سنی می باشد ، در نتیجه با توجه به این مورد ، حتی آن دسته از افرادی که هنوز رابطه خوبی با کامپیوتر و فضای مجازی ندارند، مجبورند که در حد خود از این فضا بهره مند گردند. به علاوه جالب این جاست که طراحان سایت مختلف با درنظرداشتن کلیه رده ها و گروه های سنی (از افراد همیشه آنلاین یا کودکان مشتاق در دنیای وب تا کسانی که میانه خوبی با فضای سایبری و دنیای اینترنت ندارند)، بیشتر تمرکز خود را بر روی گروهی خاص که مدنظر آن ها بوده و فعالیت و حوزه کاری آن ها در طراحی سایت است، معطوف می کنند.

 

منبع : وب سایت فیس تری


طراحی سایت کاملا ارزان و روش ایجاد آن

ما دست انتخاب برخی از نمونه های عالی  طراحی سایت کاملا ارزان، و صحبت کردن با طراحان پشت سر آنها برای پیدا کردن چگونه آنها در مورد ایجاد آنها رفت. برخی از این سایت با استفاده از آخرین فن آوری های به مرزهای آنچه که ممکن است بر روی وب، دیگران استفاده کنید اصول طراحی سنتی برای ساخت زیبا، سایت های قابل استفاده است. این که آیا شما با استفاده از طراحی سایت کاملا ارزان ساده و غواصی به WebGL و 3D CSS، شما چیزی در اینجا پیدا کنید به شما الهام بخش.

اما این نکته را از یاد نبرید !!!

ما همچنین یک انتخاب درخشان از نمونه های الهام بخش از طراحی سایت کاملا ارزان و همچنین برخی از طراحی سایت کاملا ارزان و آموزش جاوا اسکریپت به قدرت تا مهارت های خود را دارند. در همین حال، اگر شما می خواهید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت کاملا ارزان5 پس از اتمام لیست ما از منابع طراحی سایت کاملا ارزان5 بزرگ است.

  1. کریم رشید

طراح کریم رشید به عنوان پرکار به عنوان او جشن گرفته می شود. با بیش از 3000 طرح در تولید و کار در 20 کلکسیون در سراسر جهان، آن است که شاید جای تعجب نیست که وب سایت خود را به صندلی عقب برای 10 سال گذشته گرفته شده بود. تا زمانی که راه اندازی آنتون و ایرنه، که است.

طراحی سایت کاملا ارزان

با آغوش علامت تجاری خود را از فعل و انفعالات جذاب، تایپوگرافی احساسی و طرح بندی واقعا دستگاه اگنوستیک، این دو سایت که دعوت اکتشاف شدید تحویل داده است. که، البته، نقطه: “هدف اصلی ما بود به نمایش گذاشتن مجموعهای از محصولات و پروژه های در راه بصری جذاب،” می گویند این جفت ارز در وبلاگ خود.

این مجموعهای از محصولات نیز یک چالش است. چگونه می توان ارائه تصاویر 5000-PLUS از اشکال و اندازه های مختلف در یک محیط پاسخگو؟ راه حل: یک تصور را دوباره از طرح بندی معمولی و یک رویکرد Lo-Fi را ساختار به یک دقیق، شبکه انعطاف پذیر همراه با حروف درشت (هنوز محجوب) تایپوگرافی.

شاید چشمگیر ترین چیز در مورد سایت جدید رشید انتقال بدون درز بین نمای است. “ما همیشه طراحی تمام صفحه نمایش به طور همزمان … حال حاضر ما یک ایده برای یک جزء یا یک طرح ما آن را امتحان کنید در تمام صفحه نمایش و ببینید که اگر آن را حس می در سراسر هیئت مدیره.”

  1. طراحی سایت کاملا ارزان

جدول زمانی تعاملی از انفجار بزرگ در حال حاضر روز طراحی سایت کاملا ارزان – طراح اسرائیل و پروژه سال آخر توسعه ماتان استوبر در Bezalel فرهنگستان هنر و طراحی – جدول زمانی تعاملی پوشا مثل طراحی وب سایت حرفه ای ویستا کمتر از 14 میلیارد سال، از انفجار بزرگ در حال حاضر روز است. به معنای واقعی کلمه گسترش بیش از کل تاریخ جهان شناخته شده، آن را یک بسیار زیاد، دادهنمایی تعاملی که تصورات ما از چگونگی برقراری ارتباط موضوعات پیچیده به چالش می کشد.

موضوعات مختلف از ادبیات و موسیقی به ترور، اختراعات و مذهب، جدول زمانی طراحی سایت کاملا ارزان ما را دعوت به کشف وقایع از گذشته غنی ما، هر به صورت پویا از ویکیپدیا به عنوان یک نقطه کوچک سیاه و سفید کشیده و نشان بر روی صفحه نمایش. دو حالت وجود دارد: افقی، نمایش چپ به راست است که اجازه می دهد تا کاربر را به خانه در یک دوره زمانی خاص. یا ماشین زمان مارپیچ مانند که ارائه یک لیست سرپرستی از وقایع کلیدی. استوبر می گوید او همواره با ایده نمایش سابقه مجذوب شده است آشکار در طول زمان: “جدول زمانی هستند که راه محبوب ترین تجسم تاریخ، و در عین حال من احساس آنها همیشه در آن بسیار محدود از آغاز این پروژه من می دانستم که من می خواستم برای ایجاد. یک جدول زمانی است که به یک سال، دهه و یا یک دوره محدود نمی شود. من می خواستم یک جدول زمانی است که می تواند تمام تاریخ باشد. “

 

فیس تری


راهنماهای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای آنلاین

سام کاپیلا به بررسی آنچه که به نظر در هنگام ساخت یک راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای های آنلاین، و به نظر می رسد در سه سایت که آن را به خوبی انجام دهد. انجام آن درست 2015 مانند سال از راهنماهای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای به نظر می رسید. در حالی که آن را بسیار جذاب به دیدن وب سایت بیشتر و بیشتر به اشتراک گذاری دستورالعمل های طراحی خود را آنلاین، چند امتیاز در نظر بگیرید در هنگام ایجاد خود وجود دارد.

اول، حمایت از عناصر طراحی خود را با دستورالعمل های روشن. تعدادی از نمونه های راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای طراحی وب وجود دارد که شامل همه عناصر یک سیستم طراحی وجود دارد، اما با کمی به هیچ اطلاعات در مورد زمان و علت استفاده از آنها. هنگامی که آن را به نوشتن و نبایدهای، نوشتن شرح تصاویر و برچسب می آید، برقراری ارتباط به عنوان اگر شما در حال ترک این تیم، اما می خواهم این سیستم را به زندگی می کنند. به اشتراک گذاشتن اهداف نظام و عناصر آن و انتظارات خود را از آنچه نتایج باید باشد. سازگار با صدا و تن است.

فازهای بعدی طراحی وب سایت به صورت اصولی

فراموش نکنید از این! دوم، در نظر گرفتن تکامل طراحی. شامل الگوهای که ممکن است در حال حاضر وجود ندارد، اما ممکن است در آینده است. با توجه به اینکه الگوهای تکامل کمک می کند تا یک سیستم طراحی در محل باقی بماند دیگر. استارباکس راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای های قدیمی تر ممکن است بسیاری از حمایت از محتوای شامل نمی شود، اما استفاده از طرح بندی نمونه در سیستم شبکه خود را که به طور منظم شد در نسخه های قبلی از سایت استفاده نمی شود.

ارزان وب سایت طراحی حرفه ای

در نهایت، استفاده از راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای تعاملی. ساخت عناصر است که حمایت از طراحی چند دستگاه و کشورهای مختلف از این عناصر (مانند قراردادن موشواره بر روی دکمه) و سپس طراحی راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای به منعکس کننده آن الگوهای و تعامل. هنگامی که یک راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای می تواند نشان دهد که چگونه عناصر تغییر زمانی که یک کاربر در تعامل با آنها، می افزاید: یک لایه اضافی از عمق به تجربه. در اینجا سه ??نمونه بزرگ است.

بهینه سازی موثر برای کلمات ارزان وب سایت طراحی حرفه ای

راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای NC.gov است راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای NC.gov شامل حمایت از نوشتن شرح تصاویر برای طراحی و نشانه گذاری الگوهای، تنظیم تن برای چگونه این عناصر باید استفاده شود.

راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای CodePen راهنمای CodePen است کشورهای دکمه های متعدد، یک شبکه پاسخگو است که به دنبال سیستم شبکه خود را، و می رود به عمق یک ظاهر طراحی شده اعتبار سنجی فرم. شما کمک می کند تا با راهنماهای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای خود را ، یک سرویس است که مثل طراحی سایت ارزان برنامه 90 کمک می کند تا تولید راهنماهای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای، با استفاده از محصول خود را به ساخت راهنمای ارزان وب سایت طراحی حرفه ای آن است. نتیجه این است به خوبی سازمان یافته، و می رود به جزئیات باور نکردنی. سام کاپیلا یک طراح زندگی در تگزاس و استاد در آهن حیاط، بین المللی، مدرسه برنامه نویسی همهجانبه است. این مقاله در ابتدا در شماره 277 مجله خالص ظاهر شد.

 

طراحی سایت ارزان فیس تری


بزرگترین ها در عرصه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد

شتاق به اضافه کردن شخصیت های چاپی به وب سایت بعدی خود را بدون شکستن بانک؟ اتمام این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان. این وقت گیر را از طریق اقیانوس از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های رایگان در حد متوسط ??کاهش آنلاین، به ویژه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های وب، برای پیدا کردن سنگهای واقعی که در بالا (صفر) برچسب قیمت خود را پانچ است. با استفاده از این در ذهن، ما گرد کرده ام تا بزرگترین طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان از سراسر وب به شما آغاز شده.

روش های مختلف به منبع و طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب مجوز، از جمله مدل مبتنی بر اشتراک مانند از Typekit، Fontdeck و Fontspring، که به رخ کشیدن کتابخانه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد با کیفیت و در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای محبوب با طراحان حرفه ای وجود دارد. اگر شما در بودجه تنگ، با این حال، و یا فقط به دنبال آزمایش بر روی یک پروژه کوچک تر، مقدار زیادی از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب خوب در دسترس بدون هیچ هزینه وجود دارد اگر شما می دانید که به کجا نگاه. منابع طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد

سایت های مانند طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد سنجاب مفید هستند، به ذکر است خدمات طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب گوگل و ادوبی لبه طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب رایگان برای استفاده است. صفحه از Typekit، این مکمل کتابخانه GWF با چند تن از خود طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب منبع باز ادوبی و ادغام منظمی با ادج و الهه شعر و موسیقی. اما در اینجا انتخاب ما را از بهترین اطراف است.

اوه، و شما نیز باید بخوانید: قوانین برای استفاده از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد های وب است که برخی از طراحان فراموش کرده ام!

01? مونتسرات

 مونتسرات مونتسرات توسط تایپوگرافی شهری منطقه در Buenos Aires الهام جولیتا Ulanovsky این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد ایجاد می کند زیرا او می خواست به حفظ تایپوگرافی زیبا او در علامت های خیابانی در مونتسرات، بوئنوس آیرس بود. به عنوان منطقه توسعه یافته است، پوستر قدیمی و نشانه ها، از دست داد. این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد است که تحت مجوز منبع باز توزیع شده و می رود برخی از راه را به سمت حفظ تایپوگرافی شهری منطقه تاریخی است.

طراحی سایت

02? آوریل Fatface

 آوریل fatface ایده آل برای دستگیری سرفصل آوریل Fatface بخشی از یک خانواده بزرگ است که نوع 18 سبک طراحی شده برای تمام انواع استفاده می کند. Fatface است، حضور ظریف قوی است که باعث می شود برای سرفصل قابل توجه است. آن را معمولا با LATO، بدون باز کردن و خوانده بدون جفت می شود.

03? Playfair نمایش

 نمایش پلیفیر بزرگ برای فشردن به نقاط تنگ با فوق العاده بزرگ X-ارتفاع و شیب کوتاه خود Playfair نمایش ویژه به سرفصل مناسب است، به خصوص اگر فضای تنگ است. این آثار به خوبی با گرجستان، و شما همچنین خواهید دید آن را با اسوالد، Lato و ARVO استفاده می شود.

04? GT Walsheim

 انتخاب محبوب برای وبلاگ ها طراحی شده است استفاده شده توسط بسیاری از طراحی وبلاگ این روزها، GT Walsheim هندسی حروف بدون سریف طراحی شده توسط Noël ل و در سال 2010 منتشر شد از طریق ریخته گری سوئیس Grilli و نوع است. شما باید برای خانواده طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد کامل پرداخت، اما Grillit نوع مهربانی ارائه می دهد GT Walsheim عنوان یک محاکمه آزاد است، بنابراین شما می توانید سعی کنید قبل از خرید.

05? Merriweather

 Merriweather یک انتخاب خوب برای مدت طولانی بر روی صفحه نمایش می خواند اگر خوانایی بر روی صفحه نمایش به عنوان یک اولویت در پروژه خود است شما ممکن است برای Merriweather، که به ویژه برای این منظور طراحی شده بود برسد. Merriweather همیشه در حال تحول است، و شما می توانید ویژگی های درخواست و اقامت تا تاریخ با چک کردن وبلاگ خالق ابن سورکین است.

06? Josefin بدون

 بدون جوزفین Josefin بدون قطاری چیزی از سبک طراحی سوئدی Josefin بدون با طراحی سوئدی گفتگوی در ذهن کشیده شده بود، و دارای یک هندسی، زیبایی ظریف است. ، حرف Z دارای یک ‘کوتاه کردن مو متمایز، که توسط جدید جهانی تایپ فیس Newut از André Baldinger الهام گرفته شده بود.

07? جاذبه یکی

 جاذبه یکی این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب سایت ایده آل برای هدر و زبانه می شود یک نوع تبلیغات سنگین ایجاد شده در طی انقلاب صنعتی در انگلستان – طراحی شده توسط ریکاردو د Franceschi، جاذبه یکی در ‘صورت چربی UK’ مدل شده است. این طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد که نگاه بزرگ در یک رسانه به مقیاس بزرگ است. مناسب برای هدر، زبانه ها و عناوین قابل توجه است.

08? دورهء زمین شناسی ژوراسیک

 دورهء زمین شناسی ژوراسیک دورهء زمین شناسی ژوراسیک می آید در چهار وزن های مختلف، به طوری که تقریبا در هر نقطه خوبی کار خواهد کرد! دانیل جانسون خواست برای ایجاد یک الفبای لاتین با استفاده از همان نوع از سکته مغزی و منحنی به عنوان حروف کایا لی. دورهء زمین شناسی ژوراسیک متولد شد و گسترش یافته است که شامل حروف برای سیریلیک و حروف یونانی. این موجود در نور، کتاب، متوسط، و وزن demibold.

09? لیگ گوتیک

وب رایگان طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد لیگ گوتیک لیگ منقول نوع ارائه یکی دیگر از طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد وب ستاره ای نوشته اصلی توسط موریس فولر بنتون برای بنیانگذاران شرکت نوع آمریکایی در سال 1903 طراحی شده است، لیگ گوتیک است اجاره نامه جدیدی از زندگی به لیگ منقول نوع داده شده است. با تشکر از کمیسیون از WND.com، آن را تجدید نظر شده و به روز با کمک از میکا غنی، تایلر فینک و Dannci، که مانند سایت سنجش حروف اضافی کمک کرده است.

10? آبدره

وب رایگان طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد آبدره آبدره برای محتوا در وب است آبدره طراحی سایت با ویژگی های منحصر به فرد سریف، در اصل با کتاب های چاپی در ذهن طراحی شده است، و به ویژه برای متون طولانی در اندازه های چاپ کوچک در نظر گرفته شده است. این برای محتوای دیگر خود را در وب بزرگ نگاه به عنوان ویژگی های ساخت و ساز محکم است، زواید حروف برجسته، مدولاسیون کنتراست پایین و صعودکنندگان ظریف طولانی و شیب نسبت به ارتفاع ‘X’.

سایت ارزان فیس تری


تاثیر و اهمیت نقشه ی سایت یا سایت مپ sitemap در بهینه سازی سایت

نقشه ی سایت - سایت مپ - sitemapتاثیر و اهمیت نقشه ی سایت یا سایت مپ sitemap در بهینه سازی سایت

اگر شما از جمله کسانی باشید که در زمینه ی سئو سایت فعالیت دارند، حتما تاکنون اسم نقشه ی سایت یا سایت مپ را شنیده اید. در واقع از میان انواع فاکتورها و ترفندهای موثر در سئو برای بهینه سازی سایت ها، گاهی تنها فاکتورنقشه ی سایت یا sitemapنادیده گرفته می شود. علی رغم چیزی که بسیاری فکر می کنند ، سایت مپ از جمله نکات بسیار مهم در سئو و بهینه سازی سایت در نظر گرفته می شود. در واقع سایت مپ نقشه ای از سایت روی صفحه ای مجزا است که ساختار کلی طراحی سایت و بخش های مختلف آن و لینک هایی که در میان صفحات آن و … موجود می باشد را نشان می دهد. به روز بودن نقشه سایت در واقع به عنوان شیوه ارتباطی با موتورهای جستجو بسیار مهم است. این فایل در کنار فایل robots.txt که بیانگر فایل هایی است که موتورهای جستجو نباید ایندکس نمایند، تشکیل یک ساختارمنسجم می دهند. در حقیقت نقشه سایت به موتورهای جستجو اعلام می کند کدام بخش های موردنظر از سایت را ایندکس و بهتر شناسایی نماید.

کاربرد نقشه ی سایت در موارد مختلف

با توجه یه سیر طبیعی سئو متوجه خواهیم شد که نقشه ی سایت پدیده ی نسبتا نوظهور و تازه ای نیست بلکه همیشه به عنوان بخشی از المان های ساخت سایت محسوب شده و با رویکرد جدید موتورهای جستجوی مختلف درباره نقشه سایت، امروزه از اهمیت نسبتا بالایی برخوردار است. باید به این نکته نیز توجه داشت که صد البته از دیدگاه سئو سایت، باید علاوه بر سایت مپ های متداول قدیمی (همانند یاهو و MSN که هنوز از فرمت های استاندارد html بهره می برند) نقشه سایت گوگل با فرمت XML که به نسبت متفاوت با HTML می باشد را نیز به کار گرفت که این خود برای تجربه کاربری نیز مناسب تر خواهد بود.

با توجه به این که امروزه تنها نقشه ی سایت از نوع جدید بیش تر متداول است ، در پاسخ به این سوال که چرا هر دو نقشه سایت ضروری است، باید گفت که یکی برای کاربران و دیگری برای خزنده های موتورجستجو در نتیجه این نکته قابل توجه خواهد بود که استفاده از دو نقشه سایت، محتوای تکراری مسحوب نشده و لذا از نظر گوگل موجب جریمه شدن سایت نخواهد گردید.

دلیل استفاده از نقشه سایت

دلایل مختلفی برای استفاده از نقشه ی سایت در انواع طراحی سایت ها ذکر می شود ، از جمله آن ها این که مزایای کاربرد نقشه سایت در سئو سایت، علاوه بر این نکته که همانند یک کلید راهنمای برای نمایش بهتر سایت توسط موتورهای جستجو می گردد، بلکه فرصتی را برای موتورهای جستجوی مختلف فراهم و ایجاد می کند تا فورا از تغییرات اعمال شده در هر بخش سایت مطلع گردند و سعی در ایندکس نمودن آن کنند. البته نباید با داشتن یک سایت مپ ساده ، انتظار ایندکس فوری این تغییرات در موتورهای جستجو را داشته باشیم ولی بای این حال حتما در مقایسه با زمانی که طراحی وب سایت فاقد نقشه سایت است ، به نسبت سریعتر این تغییرات ایندکس خواهند گردید.

نقشه ی سایت کافی نیست!

نقشه ی سایت نیز از جمله موارد مختلفی است که اگرچه برای بالا بردن رتبه ی سایت در موتورهای جست و جو لازم است ، اما باید توجه کرد که به هیچ عنوان استفاده از آن کافی نبوده و تنها گوشه ای کوچک از سئو داخلی یا on-page سایت محسوب می گردد. در عین حال با وجود نقشه سایت، تکیه بر لینک های داخلی برای سئو و سرازیر ساختن ترافیک و موتورهای جستجو به سایت تا حدود زیادی کمتر شده و در نتیجه کمک بزرگی در تعمیر و تشخیص لینکهای داخلی شکسته خواهد بود . از یاد نبرید که در صورتی که لینک داخلی به صفحه ای شکسته باشد و یا این که صفحه ی مورد اشاره اش در دسترس نباشد و قادر به شناسایی آن نباشیم، شکی نیست که با تکیه بر نقشه سایت به نسبت ساده تر به رفع و تشخیص خطاهای لینک های داخلی خواهیم پرداخت.

طراحی سایت ارزان face3.ir